A gyűjteménnyel kapcsolatos általános kérdések

Mit tartalmaz A Disney Mesék az aranygyűjteményből sorozat?

A sorozat a legismertebb, legérdekesebb Disney meséket tartalmazza, keménykötetes, gyűjtői kiadásban.

Hány kötetből áll a teljes gyűjtemény?

A sorozat terveink szerint 180 könyvből áll majd – de a kiadó fenntartja magának a jogot a sorozat hosszának megváltoztatására. Ha ilyen döntés születik, azt azonnal jelezni fogjuk itt, weboldalunkon.

Mikor jelennek meg az egyes kötetek?

Az első szám 2018. szeptember 15-én jelenik meg, a második szám pedig 2018. szeptember 29-én. Ezt követően mindig hetente, szombatonként jelenik meg újabb kötet. A teljes megjelenési lista megtekinthető itt.

Mennyibe kerülnek az egyes kötetek?

Az első kötet ára 99 Ft, (de előfizetőknek csak 50 Ft), a második kötet ára 499 Ft, a harmadik kötettől pedig minden kötet 999 Ft-ba kerül.

Hol tudom megnézni, milyen számok jelennek meg a későbbiekben?

Keresd fel a honlapunk gyűjtemény menüpontját! Itt mindig előre láthatod a készülő köteteket is.

Sérült/hibás könyvet vásároltam, hogyan tudom kicseréltetni?

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06/1-358-6633-as telefonszámon vagy e-mailben a mesek@suvet.hu e-mail címen. Mindenképpen küldj nekünk egy fotót a könyv hibájáról/sérüléséről!

Előfizetésre vonatkozó kérdések

Miért érdemes előfizetni?

Előfizetőként nem maradsz le egyetlen kötetről sem. A köteteket ingyen házhoz szállítjuk Neked, és bizonyos feltételek fennállása esetén már az újságárusnál történő megjelenés előtt is kézhez kaphatod az egyes számokat.*

Az első előfizetői küldeményedben a 101. kötetet ingyen, ajándékba kapod.

Az előfizetésed bármikor lemondhatod.

*Ehhez mindig határidőn belül kell kifizetned kézhez vett csomagjaidat. Arról, hogy mikor melyik köteteket postázzuk, ügyfélszolgálatunk ad felvilágosítást. Ha kicsit lemaradtál volna, de szeretnéd utolérni a többieket, van megoldás – emiatt keresd ügyfélszolgálatunkat.

Bármikor előfizethetek?

Nem. Új előfizetéseket csak korlátozott ideig, 2020. augusztus 22-ig, vagy 1000 új előfizető jelentkezéséig tudunk fogadni, és csak a 98. kötettől. Ezt követően előfizetni már nem lehet, de a megjelent kötetek utánrendelésben megvásárolhatók.

Hogyan tudok előfizetni?

A legegyszerűbb, ha a weboldalunkon található előfizetési űrlapot használod, itt.

Emellett e-mailben (mesek@suvet.hu) vagy telefonon (06 1 3586633) is előfizethetsz.

Ha kérdésed is lenne, akkor felkeresheted az ügyfélszolgálatunkat a mesek@suvet.hu e-mailcímen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon, ahol a megrendelés rögzítése mellett vagy előtt választ adunk a kérdéseidre is.

Mit tartalmaz egy előfizetői csomag?

Egy csomagban általában négy kötetet és a hozzájuk kapcsolódó csekket és számlát küldjük el Neked. A csomagban információt találsz arra vonatkozóan is, hogy hogyan fizethetsz átutalással vagy weboldalunkon keresztül.

Milyen rendszerességgel érkeznek a csomagjaim?

Négyhetente kapsz újabb csomagot – ennek feltétele, hogy megkapott csomagod számláját időben, 14 napon belül rendezd.

De nem kell aggódnod, ha késve fizetsz – ilyenkor egyszerűen csak 2 hét késéssel kapod a következő csomagodat. (És valószínűleg kapsz tőlünk egy emlékeztető levelet is arról, hogy nem kaptuk meg a befizetésedet.) Ha lemaradásod zavar, jelezd ügyfélszolgálatunkon, és keresünk megoldást.

Ha hiányos csomagot kaptam mi a teendő?

Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a mesek@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Ha a csomagom tartalma sérült volt, mit tehetek?

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a mesek@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Mindenképpen küldj egy fotót a hibáról/sérülésről a mesek@suvet.hu e-mail címre! Köszönjük!

És ha nem érkezett meg a jelzett időben az aktuális előfizetői küldeményem, mi a teendő?

Írj egy levelet a mesek@suvet.hu e-mail címre, vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat telefonon a 06/1-358-6633-as számon.

Szeretném lemondani az előfizetésem. Hogyan tehetem meg?

Írj egy e-mailt a mesek@suvet.hu címre, vagy jelezd nekünk telefonon a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Ha a szállítás alatt lévő küldeményedre már nem tartasz igényt, jelezd a futárnak, hogy nem kéred a csomagot – a küldemény visszaérkezése után leállítjuk az előfizetésed.

Ha átvetted a legutóbbi küldeményed, de azt már nem szeretnéd kifizetni, az átvételt követő 14 napban visszaküldheted a nekünk a következő címre: Suvet Kft. 1171, Budapest, Pesti út 474. Fontos, hogy ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned. A csomag megérkezése után leállítjuk az előfizetésed.

Megérkezett a csomagom, de nem tartok rá igényt, hová küldhetem vissza?

A küldeményt a Suvet Kft. részére küldheted vissza a 1171 Budapest, Pesti út 474-es címre.

Már megjelent számok utólagos megvásárlása

Hogyan vásárolhatok a korábban megjelent számok közül?

Keresd fel a honlapunk Utánrendelés menüpontját, vagy add le megrendelésedet ügyfélszolgálatunkon a mesek@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Utánrendeléskor először ki kell fizetned a megrendelt kötetek árát és a szállítási díjat (ez négy kötetenként 799 Ft), s ezt követően küldjük el Neked, amit kértél. Ilyenkor tehát előre kell fizetned – csekken, átutalással* vagy online, bankkártyával**.

Új előfizetők az 1-97 kötetekből postadíj felszámítása nélkül is utánrendelhetnek, kötetenként egy darabot.

*Átutalásos fizetésnél a közleményben mindenképpen fel kell tüntetni a hatjegyű (4-essel kezdődő) rendelési azonosítót, amit a csekk jobb felső sarkában találsz. Ha megrendelésedhez még nem kaptál csekket, a rendelési azonosítót az ügyfélszolgálatunktól kérheted a mesek@suvet.hu címen.

**Ha megrendelésed online, bankkártyával fizetnéd ki, és még nincs hozzáférésed az online ügyfélszolgálati felülethez, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a mesek@suvet.hu címen!

Fizetéssel kapcsolatos tudnivalók

Milyen módon fizethetem ki a küldeményeim árát?

A küldeményben található csekken, átutalással vagy weboldalunkon, bankkártyás fizetéssel (előfizetes.suvet.hu) lehet kifizetni a csomagok árát. Ehhez minden információ megtalálható a csomagban küldött levélen.

Ha kérdésed lenne az online, bankkártyás fizetéssel kapcsolatban, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat a mesek@suvet.hu címen!

Mennyi időm van fizetni?

Az előfizetői küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni. Ha késel, 3 alkalommal is figyelmeztető levelet kapsz majd Tőlünk – kétszer e-mailben, végül postai levélben. Ha késésed meghaladja a 45 napot, tartozásodat átadjuk egy követeléskezelőnek. Azt kérjük, semmiképpen se várd meg ezt – ha bármilyen problémád van keresd ügyfélszolgálatunkat!

Megsérült/elveszett a csekkem – mit tehetek?

Jelezd az mesek@suvet.hu e-mailcímen vagy telefonon a 06/1-358-6633-as számon, és kiállítunk egy új csekket.

Vagy válaszd az online vagy átutalásos fizetést! (Utóbbi esetben a közlemény rovatban ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat!)

Követeléskezelőhöz került a tartozásom, mit tehetek?

Ilyenkor már csak annyit, hogy kifizeted a tartozásod – és a követeléskezelő adminisztrációs díját (ez 3900 Ft+ÁFA). Arra kérünk, ne várd meg ezt: ha bármilyen problémád van, keress minket ügyfélszolgálatunkon!

Szállítással kapcsolatos információk

Kérhetem csomagpontra is a küldeményeimet?

Igen. Postapontot legegyszerűbben az online ügyfélszolgálati oldalunkon (elofizetes.suvet.hu) található alkalmazás segítségével választhatsz. Ehhez a belépés után kattints a „Postapontot szeretnék választani” gombra.

FONTOS! Ha csomagjaidat postapontra kéred, mindenképpen add meg telefonszámod és e-mail címed!

Hogyan kapom meg a csomagjaimat?

Az előfizetői küldeményeidet a Magyar Posta Zrt.* szállítja házhoz. Érdemes olyan szállítási címet megadni a rendelés során, ahol napközben is át tudod venni a küldeményt.

Amennyiben postaponton szeretnéd átvenni csomagjaidat, kérjük, keresd fel az online ügyfélszolgálati oldalunkat, ahol kiválaszthatod a neked legmegfelelőbb átvevőhelyet.

Postapontot legegyszerűbben az online ügyfélszolgálati oldalunkon (elofizetes.suvet.hu) található alkalmazás segítségével választhatsz. Ehhez a belépés után kattints a „Postapontot szeretnék választani” gombra.

FONTOS! Ha csomagjaidat postapontra kéred, mindenképpen add meg telefonszámod és e-mail címed!

*az MPL szolgáltatás keretében két alkalommal kiszállítják a megadott címre a csomagot. Ha ekkor nem sikerül átadni a küldeményt, a legközelebbi postán helyezik el, ahol 5 munkanapig tudod még átvenni.