A gyűjteménnyel kapcsolatos általános kérdések
Mit tartalmaz A Disney Mesék az aranygyűjteményből sorozat?
A sorozat a legismertebb, legérdekesebb Disney meséket tartalmazza, keménykötetes, gyűjtői kiadásban.
Hány kötetből áll a teljes gyűjtemény?
A sorozat terveink szerint 100 könyvből áll majd – de a kiadó fenntartja magának a jogot a sorozat hosszának megváltoztatására. Ha ilyen döntés születik, azt azonnal jelezni fogjuk itt, weboldalunkon.
Mikor jelennek meg az egyes kötetek?
Az első szám 2018. szeptember 15-én jelenik meg, a második szám pedig 2018. szeptember 29-én. Ezt követően mindig hetente, szombatonként jelenik meg újabb kötet. A teljes megjelenési lista megtekinthető itt.
Mennyibe kerülnek az egyes kötetek?
Az első kötet ára 99 Ft, (de előfizetőknek csak 50 Ft), a második kötet ára 499 Ft, a harmadik kötettől pedig minden kötet 999 Ft-ba kerül.
Hol tudom megnézni, milyen számok jelennek meg a későbbiekben?
Keresd fel a honlapunk gyűjtemény menüpontját! Itt mindig előre láthatod a készülő köteteket is.
Sérült/hibás könyvet vásároltam, hogyan tudom kicseréltetni?
Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06/1-358-6633-as telefonszámon vagy e-mailben a mesek@suvet.hu e-mail címen. Mindenképpen küldj nekünk egy fotót a könyv hibájáról/sérüléséről!
Előfizetésre vonatkozó kérdések
Miért érdemes előfizetni?
Előfizetőként nem maradsz le egyetlen kötetről sem. A köteteket ingyen házhoz szállítjuk Neked, és bizonyos feltételek fennállása esetén már az újságárusnál történő megjelenés előtt is kézhez kaphatod az egyes számokat.*
A könyvek mellett három ajándékot is kapsz előfizetésedhez (melyeket a 2., 3., és 4. előfizetői csomagban küldünk el Neked), ráadásul az első előfizetői küldeményedben az egyik kötetet (a harmadikat vagy a negyediket) ingyen, ajándékba kapod.
Az előfizetésed bármikor lemondhatod.
*Ehhez mindig határidőn belül kell kifizetned kézhez vett csomagjaidat. Arról, hogy mikor melyik köteteket postázzuk, ügyfélszolgálatunk ad felvilágosítást. Ha kicsit lemaradtál volna, de szeretnéd utolérni a többieket, van megoldás – emiatt keresd ügyfélszolgálatunkat.
Bármikor előfizethetek?
Nem. Előfizetéseket csak korlátozott ideig, 2018. december 31-ig tudunk fogadni. Ezt követően előfizetni már nem lehet, de a megjelent kötetek utánrendelésben megvásárolhatók.
Hogyan tudok előfizetni?
A legegyszerűbb, ha a weboldalunkon található előfizetési űrlapot használod, itt.
De ha már vásároltál a megjelent kötetek közül, akkor elküldheted nekünk az első 3 számban található megrendelőszelvényt is – ennek a postaköltségét mi álljuk!
Emellett e-mailben (mesek@suvet.hu) vagy telefonon (06 1 3586633) is előfizethetsz.
Ha kérdésed is lenne, akkor felkeresheted az ügyfélszolgálatunkat a mesek@suvet.hu e-mailcímen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon, ahol a megrendelés rögzítése mellett vagy előtt választ adunk a kérdéseidre is.
Mit tartalmaz egy előfizetői csomag?
Egy csomagban általában négy kötetet és a hozzájuk kapcsolódó csekket és számlát, valamint – ha éppen jár – az aktuális előfizetői ajándékodat küldjük el Neked. A csomagban információt találsz arra vonatkozóan is, hogy hogyan fizethetsz átutalással vagy weboldalunkon keresztül.
Az első vagy a harmadik számtól indított előfizetés esetén az első csomagban 3 három kötetet küldünk, az első és a második számtól indított előfizetés esetén a második csomag kettő kötetet tartalmaz! Ezt követően (a 6. számtól) minden küldeményben mindig 4 kötetet küldünk.
Milyen rendszerességgel érkeznek a csomagjaim?
Négyhetente* kapsz újabb csomagot – ennek feltétele, hogy megkapott csomagod számláját időben, 14 napon belül rendezd.
De nem kell aggódnod, ha késve fizetsz – ilyenkor egyszerűen csak 2 hét késéssel kapod a következő csomagodat. (És valószínűleg kapsz tőlünk egy emlékeztető levelet is arról, hogy nem kaptuk meg a befizetésedet.) Ha lemaradásod zavar, jelezd ügyfélszolgálatunkon, és keresünk megoldást.
* November közepéig ennél gyakrabban is küldünk csomagot, de csak akkor, ha a már kézhez kapott csomagodat kifizetted.
Mikor kapom meg az előfizetői ajándékokat?
Az első csomagban küldjük az ingyenes számot.
A második küldeményben érkezik a Bambi puzzle.
A harmadik kiküldéssel megkapod a fa készségfejlesztő játékot.
A negyedik előfizetői csomagban küldjük a Dumbo Dvd-t.
Ha hiányos csomagot kaptam mi a teendő?
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a mesek@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Ha a csomagom tartalma sérült volt, mit tehetek?
Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a mesek@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Mindenképpen küldj egy fotót a hibáról/sérülésről a mesek@suvet.hu e-mail címre! Köszönjük!
És ha nem érkezett meg a jelzett időben az aktuális előfizetői küldeményem, mi a teendő?
Írj egy levelet a mesek@suvet.hu e-mail címre, vagy keresd fel ügyfélszolgálatunkat telefonon a 06/1-358-6633-as számon.
Szeretném lemondani az előfizetésem. Hogyan tehetem meg?
Írj egy e-mailt a mesek@suvet.hu címre, vagy jelezd nekünk telefonon a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Ha a szállítás alatt lévő küldeményedre már nem tartasz igényt, jelezd a futárnak, hogy nem kéred a csomagot – a küldemény visszaérkezése után leállítjuk az előfizetésed.
Ha átvetted a legutóbbi küldeményed, de azt már nem szeretnéd kifizetni, az átvételt követő 14 napban visszaküldheted a nekünk a következő címre: Suvet Kft. 1171, Budapest, Pesti út 474. Fontos, hogy ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned. A csomag megérkezése után leállítjuk az előfizetésed.
Megérkezett a csomagom, de nem tartok rá igényt, hová küldhetem vissza?
A küldeményt a Suvet Kft. részére küldheted vissza a 1171 Budapest, Pesti út 474-es címre.
Már megjelent számok utólagos megvásárlása
Hogyan vásárolhatok a korábban megjelent számok közül?
Keresd fel a honlapunk Utánrendelés menüpontját, vagy add le megrendelésedet ügyfélszolgálatunkon a mesek@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Utánrendeléskor először ki kell fizetned a megrendelt kötetek árát és a szállítási díjat (ez két kötetenként 799 Ft), s ezt követően küldjük el Neked, amit kértél. Ilyenkor tehát előre kell fizetned – csekken, átutalással* vagy online.
*átutalásos fizetésnél a közleményben mindenképpen fel kell tüntetni a hatjegyű rendelési azonosítót!
Fizetéssel kapcsolatos tudnivalók
Milyen módon fizethetem ki a küldeményeim árát?
A küldeményben található csekken, átutalással vagy weboldalunkon, online lehet kifizetni a csomagok árát. Ehhez minden információ megtalálható a csomagban küldött levélen.
Mennyi időm van fizetni?
Az előfizetői küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni. Ha késel, 3 alkalommal is figyelmeztető levelet kapsz majd Tőlünk – kétszer e-mailben, végül postai levélben. Ha késésed meghaladja a 45 napot, tartozásodat átadjuk egy követeléskezelőnek. Azt kérjük, semmiképpen se várd meg ezt – ha bármilyen problémád van keresd ügyfélszolgálatunkat!
Megsérült/elveszett a csekkem – mit tehetek?
Jelezd az mesek@suvet.hu e-mailcímen vagy telefonon a 06/1-358-6633-as számon, és kiállítunk egy új csekket.
Vagy válaszd az online vagy átutalásos fizetést! (Utóbbi esetben a közlemény rovatban ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat!)
Követeléskezelőhöz került a tartozásom, mit tehetek?
Ilyenkor már csak annyit, hogy kifizeted a tartozásod – és a követeléskezelő adminisztrációs díját (ez 3900 Ft+ÁFA). Arra kérünk, ne várd meg ezt: ha bármilyen problémád van, keress minket ügyfélszolgálatunkon!
Szállítással kapcsolatos információk
Kérhetem csomagpontra is a küldeményeimet?
Erre egyelőre nincs lehetőséget.
Hogyan kapom meg a csomagjaimat?
Az előfizetői küldeményeidet a választásod szerint a Magyar Posta Zrt.* vagy a Sprinter Futárszolgálat szállítja házhoz. (De ha külön nem jelzed, alapesetben a Sprinter fog szállítani). Érdemes olyan szállítási címet megadni a rendelés során, ahol napközben is át tudod venni a küldeményt.
*az MPL szolgáltatás keretében két alkalommal kiszállítják a megadott címre a csomagot. Ha ekkor nem sikerül átadni a küldeményt, a legközelebbi postán helyezik el, ahol 5 munkanapig tudod még átvenni.
